مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 16:022014-12-20سياسي

استاندار قم عنوان کرد اهتمام مدیران بنیاد شهید به احیای فرهنگ ایثار و شهادت


استاندار قم در دیدار مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران قم احیای فرهنگ ایثار و شهادت را از رسالت های مهم این نهاد دانست.

- " از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش در دیدار مدیر و کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران قم خواستار تلاش بیش از پیش مسئولین این نهاد در تکریم خانواده ایثارگران شد.

استاندار قم تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به دستور رهبر کبیر انقلاب را مورد توجه قرار داد و افزود: امام خمینی (ره) نسبت به مسائل معنوی و مادی خانواده معظم شهدا بسیار دغدغه مند بود.

وی یکی از وظایف اصلی بنیاد شهید را رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران عنوان کرد و گفت: همه ادارات استان باید در رفع مشکلات خانواده معظم شهدا این اداره کل را یاری کنند.

صالحی منش همچنین مباحث فرهنگی جامعه را رسالت مهم بنیاد شهید تلقی کرد و خواستار اهتمام بیش از پیش مدیران بر احیای فرهنگ ایثار و شهادت شد.

مقام عالی دولت در استان قم اقتدار نظام را مدیون ایثار و جانفشانی شهدا و ایثارگران دانست و افزود: باید با سرلوحه قرار دادن ارزش های ایثار و شهادت و اتحاد و همدلی برای سربلندی و اعتلای ایران اسلامی تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قم عنوان کرد اهتمام مدیران بنیاد شهید به احیای فرهنگ ایثار و شهادت

استاندار قم عنوان کرد اهتمام مدیران بنیاد شهید به احیای فرهنگ ایثار و شهادت