مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 15:522014-12-20ورزشي

استاندار اردبیل: ساماندهی امور جوانان با اطلاعات کامل انجام شود


ساماندهی امور جوانان در حوزه های مختلف باید با کارآمدی و توانمندی ویژه انجام شده تا مشکلات و مسائل مختلف آنها برطرف شود.

- " از اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در استانداری اردبیل اظهار کرد: ما اگر در این زمینه طرح جامع و برنامه ریزی هدفمندی داشته باشیم به سرعت می توانیم به تحقق اهداف خود پیش برویم، چراکه نیاز جوانان نیازی متنوع همراه با ذائقه ها و خواسته های متفاوت است.

وی با بیان اینکه در راستای برطرف کردن مشکلات جوانان باید از برخی حرکت ها و اقدامات مقطعی پرهیز کرده و با نگاه کلان موضوعات حوزه جوانان نظیر اشتغال، مسکن و تأمین اوقات فراغت آنها را مورد رصد و بررسی قرار داد، تصریح کرد: ما نیز آمادگی داریم با همکاری همه دستگاه ها و با محوریت ورزش و جوانان این حرکت را به سمت کارآمدی و انسجام بیشتر سوق دهیم.

استاندار اردبیل گفت: این ضعف و نارسایی است که ما آمار و اطلاعاتی از خواسته ها و مطالبات جوانان و نیاز آنها در جامعه نداشته باشیم و نتوانیم در حوزه برنامه ریزی و هدف گذاری درست تصمیم گیری کنیم که ضرورت دارد ضعف ها و کاستی ها در این زمینه برطرف شود.

خدابخش با بیان اینکه جوانان سرمایه های این کشور هستند که بروز و ظهور استعداد آنها می تواند بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی ها را برطرف کند، افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اردبیل: ساماندهی امور جوانان با اطلاعات کامل انجام شود

استاندار اردبیل: ساماندهی امور جوانان با اطلاعات کامل انجام شود