مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 15:272014-12-20ورزشي

با کمک علی پروین کانون یا تعاونی پیشکسوتان پرسپولیس تشکیل می شود


مدیر کل حوزه وزارتی و مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: علی پروین به همراه پیشکسوتان، کانون یا تعاونی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس را تا قبل از واگذاری این باشگاه تشکیل می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید گرشاسبی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: دکتر گودرزی در ملاقاتی که با آقای پروین و جمعی از پیشکسوتان داشت، در تایید درخواست آنها پیشنهاد کرد با توجه به واگذاری استقلال و پرسپولیس تا پایان سال، سهمی هم به پیشکسوتان که صاحبان اصلی این دو باشگاه هستند در قالب یک کانون و تعاونی داده شود.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سئوال که در یکی از برنامه های تلویزیونی عنوان شده بود علی پروین برای پرسپولیس کاری بکند، افزود: البته موضوع مورد بحث همین نکته تشکیل تعاونی پیشکسوتان با پیشنهاد و حمایت آقای پروین بوده و هدف از این کار سهیم شدن پیشکسوتان در سهام این باشگاه است و همانطور که آقای وزیر در جلسات واگذاری استقلال و پرسپولیس عنوان کرده است حتما در این روند باید نقش پیشکسوتان و بزرگان این دو تیم دیده شود.

گرشاسبی با اظهار امیدواری نسبت به تسریع روند واگذاری از سوی سازمان خصوصی سازی گفت: خوشبختانه مجلس و دولت یازدهم تصمیم دارند این دو باشگاه به صورت صد در صد واگذار شوند و ان شاءالله در این بین پیشکسوتان و بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کمک علی پروین کانون یا تعاونی پیشکسوتان پرسپولیس تشکیل می شود

با کمک علی پروین کانون یا تعاونی پیشکسوتان پرسپولیس تشکیل می شود