مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 15:222014-12-20ورزشي

شکست تیم کاراته پاس قوامین قم برابر برج سازان الوند ارومیه


تیم کاراته پاس قوامین قم در مسابقات کاراته قهرمانی کشور موسوم به لیگ جوانه ها برابر برج سازان الوند ارومیه مغلوب شد و در رده سوم جدول قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مسابقات لیگ جوانه های کاراته قهرمانی کشور عصر شنبه در تهران برگزار شد و تیم کاراته پاس قوامین قم در نخستین دیدار خود از هفته پایانی مرحله دوم بازنده از میدان خارج شد.

در این مسابقات که در دو بخش کاتا و کومیته برگزار شد، کاراته کاهای پاس قوامین قم در بخش کومیته به دیدار تیم برج سازان الوند ارومیه رفتند و در مسابقه نزدیک و سراسر هیجان مغلوب نماینده آذربایجان غربی شدند.

در این مبارزه، تیم پاس قوامین قم با کسب 3 پیروزی از 7 مسابقه در اوزان مختلف و با 4 شکست در مجموع، 12 بر 9 برابر برج سازان الوند ارومیه مغلوب شد تا نماینده آذربایجان غربی در صدر جدول این گروه قرار گرفته و پاس قوامین در جایگاه سوم بایستد.

ابوالقاسم پایدار سرپرست تیم کاراته پاس قوامین، علت شکست نماینده قم در این مسابقه را آسیب دیدگی احدی، یکی از کومیته کاهای قمی از ناحیه استخوان ران عنوان کرده است.

نماینده قم در ادامه دیدارهای دور پایانی از مرحله برگشت بخش کومیته خود به دیدار تیم انرژی صنعت خاور میانه می رود و در صورت پیروزی در این مسابقه جایگاه خود را در رده سوم جدول رده بندی تثبیت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست تیم کاراته پاس قوامین قم برابر برج سازان الوند ارومیه

شکست تیم کاراته پاس قوامین قم برابر برج سازان الوند ارومیه