مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 15:172014-12-20فرهنگي

همزمان با تولد زمستان سر به مهر محمدزاده در کاشان رونمایی می شود


تازه ترین سروده های حسنا محمدزاده شاعر معاصر کاشانی در حوزه شعر آیینی، در قالب مجموعه سر به مهر در نخستین روز دی ماه سال جاری در سالن کنفرانس ناحیه مقاومت بسیج کاشان رونمایی می شود.

- حسنا محمدزاده شاعر کاشانی در این خصوص در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: این مجموعه شامل دو فصل و در برگیرنده 70 شعر در قالب های غزل، مثنوی، قصیده، ترکیب بند و رباعی با مضامین عرفانی و ولایی است که سروده سال های 91 تا 93 هستند.

وی خاطرنشان کرد: اشعار این مجموعه چه از نظر درون مایه و فضای موجود در مضامین و چه از نظر زاویه نگرش شاعر، نسبت به دو مجموعه قبل تجربه ای متفاوت محسوب می شود.

این شاعر نوپرداز کاشانی تصریح کرد: در زمینه محتوای اشعار، سعی شده در کنار مرثیه و مدح به حماسه آفرینی و چگونگی زندگی اهل بیت (ع) و آرمان های آنها و سیره اخلاقی شان بیشتر پرداخته شود.

مجموعه سر به مُهر سروده حسنا محمدزاده توسط انتشارات جمهوری در بهار 93 منتشر و در نمایشگاه کتاب عرضه شده است؛ این کتاب شامل تازه ترین سروده های محمدزاده در حوزه شعر آیینی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کاشان، مراسم رونمایی مجموعه سر به مهر محمدزاده روز دوشنبه اول دی ماه در سالن کنفرانس ناحیه مقاومت بسیج کاشان با همکاری بسیج هنرمندان و انجمن ادبی سخن برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با تولد زمستان سر به مهر محمدزاده در کاشان رونمایی می شود

همزمان با تولد زمستان سر به مهر محمدزاده در کاشان رونمایی می شود