مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 14:472014-12-20دانش

از نخستین روز دی ماه آغاز می شود ثبت نام کاردانی بدون کنکور در علمی کابردی زنجان


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان گفت: پذیرش دانشجوی کاردانی بدون کنکور در این دانشگاه از نخستین روز دی ماه آغاز می شود.

- " از زنجان، محمد فتحی عصر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با بیان اینکه یکی از اهداف مهم این دانشگاه این است که با توجه به نیاز جامعه دانشجو تربیت کند، اظهار کرد: همه رشته هایی که در این دانشگاه برای دانشجویان در نظر گرفته شده است با توجه به نیاز جامعه بوده است.

وی با اشاره به اینکه رشته های موجود در این دانشگاه با توجه به نیازهای دستگاه های دولتی و غیردولتی برای دانشجویان برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: در سال جاری دانشگاه جامع علمی کاربردی فعالیت خود را با شعار استانداردسازی، آموزش تضمینی، کیفیت و کارآفرینی ادامه داده است.

این مسئول عنوان کرد: این دانشگاه در تلاش است به نحو احسن در راستای رسیدن به شعار سال جاری اقدامات خود را برنامه ریزی کند، چراکه ما معتقدیم افراد کاردان همیشه در جامعه موثر بوده و تاثیرگذار باقی خواهند ماند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان با بیان اینکه تک تک 17 مرکز فعال این دانشگاه به صورت قابل قبولی فعالیت می کنند، افزود: خوشبختانه این دانشگاه در حوزه های مختلفی از جمله صنعت، کشاورزی، خدمات و دیگر حوزه ها دانشجو پذیرفته و افراد با مهارتی را وارد عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نخستین روز دی ماه آغاز می شود ثبت نام کاردانی بدون کنکور در علمی کابردی زنجان

از نخستین روز دی ماه آغاز می شود ثبت نام کاردانی بدون کنکور در علمی کابردی زنجان