مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 14:422014-12-20اقتصادي

رکود بخش مسکن زنگ خطری برای اقتصاد کشور


عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس با اشاره به افزایش وام نوسازی و بهسازی بافت فرسوده به 50 میلیون تومان، گفت: افزایش تسهیلات در بخش بافت فرسوده رونق را به بازار مسکن باز می گرداند.

محمدرضا رضایی کوچی در گفت وگو با خانه ملت، افزود: افزایش وام ساخت بافت فرسوده به 50 میلیون تومان تصمیم درستی بوده که قطعا تحرک و پویایی را به بازارمسکن باز می گرداند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر بازار مسکن گرفتار رکود است، گفت: رکود در بخش مسکن خطری بزرگ برای اقتصاد کشور تلقی می شود چرا که اصولا بازارمسکن نقش مهم و تاثیرگذاری در شاخص های کلان اقتصادی دارد.

وی با تاکید براینکه رونق بازار مسکن می تواند زمینه ساز توسعه اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری شود، توضیح داد: به طور کلی صنعت ساختمان با حدود 100 شغل ارتباط مستقیم وبا بالغ بر 200 شغل ارتباط غیرمستقیم دارد.

وی ادامه داد: بنابراین رکود در بخش مسکن باعث بروز بحران در مشاغل وابسته به آن می شود که در نهایت تاثیری منفی در اقتصاد کشور بر جای می گذارد.

عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس، گفت: با توجه به نقش غیر قابل انکار مسکن در اقتصاد کشور مسئولان باید از تمامی سازوکارها و ابزارهای ممکن برای کاهش رکود در این بخش بهره گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکود بخش مسکن زنگ خطری برای اقتصاد کشور

رکود بخش مسکن زنگ خطری برای اقتصاد کشور