مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 14:172014-12-20سياسي

بازارچه عرضه صنایع دستی در محوطه باغ گلستان خرم آباد دایر می شود


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان گفت: بازارچه عرضه صنایع دستی در محوطه باغ گلستان خرم آباد دایر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، عبدالرضا مهاجری نژاد در مراسم تجلیل از پژوهشگران حوزه صنایع دستی، ضمن تبریک هفته پژوهش و با تاکید بر اهمیت پژوهشهای کاربردی گفت: پژوهش از ابتدای زندگی انسان ها وجود داشته و بشر از ابتدا و به مرور زمان به پژوهش روی آورده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان با تاکید بر نیاز به پژوهش در بخش های مختلف گفت: برای کارهای پژوهشی باید ابتدا نیازسنجی کرده و اولویت بندی کنیم که صرف انرژی در چه بخشی حفاظت یا مرمت صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه همه کارهای این اداره کل در بخشهای مختلف می تواند کار پژوهشی باشد افزود: اگر گلیم 50 سال قبل در هومیان را که هنوز هم استفاده می شود، نگاه کنیم همه نقوش آن بر گرفته از نقوش صخره ای این محل است اما متاسفانه تاکنون هیچگونه پژوهشی در این زمینه صورت نگرفته است.

مهاجری نژاد همچنین گفت: محل عرضه صنایع دستی در محوطه باغ گلستان تا فروردین ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: راه اندازی این بازارچه عرضه صنایع دستی موجب شده که واسطه گری در این حوزه از بین رفته و فرصت خوبی برای رشد صنایع دستی استان فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه عرضه صنایع دستی در محوطه باغ گلستان خرم آباد دایر می شود

بازارچه عرضه صنایع دستی در محوطه باغ گلستان خرم آباد دایر می شود