مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 14:172014-12-20سياسي

تصویب 2 بند از سیاست های کلی انتخابات در جلسه مجمع تشخیص


بررسی و تدوین سیاست های کلی انتخابات که قبلاً کلیات آن به تصویب رسیده بود، در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه یافت و دو بند از این سیاست ها به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، ادامه بررسی و تدوین سیاست های کلی انتخابات که قبلاً کلیات آن به تصویب رسیده بود، در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه یافت و دو بند از این سیاست ها به تصویب رسید.

در ابتدای این جلسه، آیت الله هاشمی رفسنجانی، با توجه به اهمیت نقش و جایگاه رفیع مردم در انتخابات نظام مردم سالار جمهوری اسلامی ایران، تدوین سیاست های کلی جامع انتخابات را مسئولیتی تاریخی و مهم برای مجمع تشخیص مصلحت نظام ارزیابی کرد و گفت: اعضا مجمع باید براساس مصالح و منافع درازمدت کشور و به دور از دیدگاه های جناحی و سیاسی، براساس مصلحت و عدالت خواهی، نسبت به تدوین و تنظیم این سیاست ها اقدام کنندوی ایام عزاداری و سوگواری 28 صفر و شهادت امام هشتم حضرت رضا(ع) را به همه مسلمین جهان به ویژه شیعیان و هموطنان عزیزمان تسلیت گفت.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله سیدعلی غیوری نجف آبادی، بار دیگر، رحلت این عالم ربّانی را به بیت محترم، دوستان و بازماندگان ایشان تسلیت گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 2 بند از سیاست های کلی انتخابات در جلسه مجمع تشخیص

تصویب 2 بند از سیاست های کلی انتخابات در جلسه مجمع تشخیص