مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 14:122014-12-20سياسي

نماینده سازمان های مردم نهاد ساری تعیین شد


شیرزاد محمد نژاد کیاسری بعنوان نماینده سازمان های مردم نهاد استانداری مازندران و نماینده NGO ها در هیئت نظارت ساری انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت اله هادیان رییس اداره سیاسی اجتماعی فرمانداری ساری عصر شنبه در جلسه انتخابات سازمانهای مردم نهاد از گسترده شدن حضور و دامنه فعالیت سمن ها به عنوان نمونه ای از نشانه های حرکت کشور به سمت پیشرفت و عدالت یاد کرد و گفت: با وجود گستردگی سازمان ها، در بسیاری از حوزه ها با فقدان سمن های تخصصی مواجه هستیم.

هادیان با تاکید بر اینکه سازمان های مردم نهاد بازوهایی قدرتمند برای نیل به توسعه پایدار در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی، و.

هستند، اظهار داشت : با توجه به اینکه تعهد اجتماعی و معنوی اعضای این نهادها موتور محرک اصلی آنهاست، این نهادها در بسیاری مواقع بهتر از ارگان های دولتی می توانند در فعالیت های اجرایی و مدیریتی کشور دخالت داشته باشند.

هادیان افزود : استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و غیردولتی در تمام وجوه راه را برای حضور توانمندی های مردم و هم افزایی توان اجتماعی و اقتصادی آنها باز خواهد کرد.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که با روی کارآمدن دولت جدید و طرح نظرات سودمند از طرف صاحبنظران به قانونگذاران شاهد تغییرات مثبتی در این زمینه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده سازمان های مردم نهاد ساری تعیین شد

نماینده سازمان های مردم نهاد ساری تعیین شد