مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 14:072014-12-20سياسي

معاون استاندار قم: قم مهد علوم انسانی است


معاون امنیتی سیاسی استاندار قم با اشاره به اینکه این استان مهد علوم انسانی است، گفت: حوزه های علمیه یکی از ظرفیت های مهم در حوزه علوم انسانی است.

- " از قم، حجت الاسلام علی بنایی معاون امنیتی سیاسی استاندار قم ظهر امروز در جلسه مشترک روسای دانشگاه های قم که در تالار امام رضا (ع) این شهر برگزار شد با اشاره به اینکه قم مهد علوم انسانی است، اظهار کرد: حوزه های علمیه قم یکی از ظرفیت های مهم در حوزه علوم انسانی هستند.

وی افزود: در حال حاضر 16 انجمن علمی در حوزه علمیه قم وجود دارد که در موضوعات و مسائل مختلف فعالیت می کنند که می توانند به شورای تحول علوم انسانی کمک کنند.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه قم با اشاره به اینکه بیش از 30 سال از مسئله اسلامی سازی علوم انسانی می گذرد، گفت: در این سال ها مباحث و موضوعات مختلفی مطرح شده است اما اثر علمی از این مباحث تاکنون دیده نشده است که عامل اصلی آن بلند پروازی های بوده که وجود دارد.

حجت الاسلام محمدمهدی کرمی تصریح کرد: متون و تحقیقاتی که توسط شورای تحول علوم انسانی تولید می شود باید در اختیار اساتید علوم انسانی و حوزه علمیه قرار بگیرد تا اگر انتقادی در این مسائل وجود داشت بیان و مطرح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار قم: قم مهد علوم انسانی است

معاون استاندار قم: قم مهد علوم انسانی است