مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 13:522014-12-20سياسي

طی هشت ماه آینده صورت می گیرد راه اندازی فاز نخست موزه دفاع مقدس در اصفهان


طی هفت یا هشت ماه آینده فاز نخست و دوم موزه دفاع مقدس در این شهر راه اندازی می شود.

- " از اصفهان، رضا امینی ظهر امروز در جلسه اعضای شورای اسلامی شهر با حضور جعفر عسگری رییس شورای هماهنگی استان اصفهان اظهار کرد: برداشتی که مردم و مسئولان از شورای شهر اصفهان دارند، این بوده که بودجه ای که از مردم در شهر دریافت می شود، در حوزه شهری هزینه شود.

وی اضافه کرد: البته شهرداری و شورا در موارد خاص می توانند از هزینه هایی که از مردم دریافت می شوند، بودجه هایی را اختصاص بدهند، مانند هشت سال پیش که از بودجه های شهر برای نظافت کربلا استفاده شد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ضرورت حمایت از مناطق محروم تصریح کرد: رسیدگی به مناطق محروم و ایجاد تسهیلات و امکانات لازم یکی از مهم ترین رویکرد های شورای اسلامی شهر است.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از مردم محروم از مهم ترین اولویت های شورای اسلامی شهر اصفهان است، ادامه داد: رویکرد شورا و شهرداری این است که در راستای ایجاد شادی و نشاط در جامعه به سوی مناطق محروم برویم.

امینی با اشاره به راه اندازی موزه دفاع مقدس در اصفهان تاکید کرد: طی هفت یا هشت ماه آینده فاز نخست و دوم موزه دفاع مقدس در شهر اصفهان راه اندازی می شود و به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی هشت ماه آینده صورت می گیرد راه اندازی فاز نخست موزه دفاع مقدس در اصفهان

طی هشت ماه آینده صورت می گیرد راه اندازی فاز نخست موزه دفاع مقدس در اصفهان