مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 12:472014-12-20سياسي

مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان افتتاح شد


مرکز رشد دانشگاه ازاد اسلامی واحد زاهدان طی مراسمی با حضورمسئولان و جمعی از اساتید این دانشگاه صبح امروز افتتاح و به طور رسمی آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان در مراسم افتتاح مرکز رشد دانشگاه آزاد واحد زاهدان بیان داشت: با توجه به تعداد دانشجویان و رشته های مختلف و ایجاد زیر ساخت های مناسب در مراکز آموزش عالی استان لذا سیستان و بلوچستان پتانسیل بسیار مناسبی برای تبدیل شدن به قطب علمی در کشور را دارد.

دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی با بیان اینکه پژوهش های ارزنده نیروی محرکه تولید علم و ثروت در کشور است بیان داشت: پایان نامه بهترین و ارزشمندترین فعالیت پژوهشی دانشجویان محسوب می شود و باید تلاش شود پایان نامه های کاربردی و مورد نیاز این منطقه بیش از گذشته در دستور کار قرار گیرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های انجام شده در استان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه بزرگ و مطرح در سطح بین الملل نقشی کلیدی در رشد علمی در کشور به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون کارهای پژوهشی خوبی در استان انجام شده است افزود: خوشبختانه زیربنای لازم برای تشکیل کارگروه های مورد نیاز در استان وجود دارد و امیدواریم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان افتتاح شد

مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان افتتاح شد