مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 11:022014-12-20حوادث

رییس جمعیت هلال احمر تنکابن خبر داد 11 ساعت عملیات امدادی برای نجات پیرزن تنکابنی


رییس جمعیت هلال احمر تنکابن از 11 ساعت عملیات نفس گیر امدادی در ارتفاعات 3 هزار متری این شهرستان برای انتقال زن سالخورده تنکابنی به بیمارستان خبر داد.

- " در تنکابن، اظهار داشت: روز پنج شنبه بعد از دریافت گزارشی مبنی بر اینکه یک زن 73 ساله به نام حوا منصور کیایی ساکن روستای کوهستانی سلج انبار در ارتفاعات تنکابن از ناحیه لگن دچار شکستگی شده است، بلافاصله رایزنی ها برای انتقال این مصدوم به مراکز درمانی انجام شد.

وی گفت: با توجه به ارتفاع بالای 3 هزار متری این روستا و نیز شرایط خاص جوی آن که پوشیده از برف است، امکان انتقال مصدوم توسط نیروهای امدادی اورژانس 115 وجود نداشت، بنابراین ناگزیر به درخواست اورژانس هوایی شدیم که محقق نشده بود.

رییس جمعیت هلال احمر تنکابن اضافه کرد: از ساعت 16 روز پنج شنبه در اتاق مدیریت جمعیت تنکابن طبق برنامه ریزی برای پیشگیری از اینکه عملیات به شب نخورد؛ مقرر شد تا از صبح جمعه و از طریق زمینی نسبت به عملیات امداد و انتقال مصدوم اقدام شود.

این مسئول ادامه داد: ساعت پنج صبح روز جمعه 28 آذر جاری دو اکیپ امدادی با بهره گیری از دو دستگاه خودرو آمبولانس و نیز خودرو امداد و نجات با تجهیزات کامل امداد و نجات کوهستان و نیز هفت نیروی زبده و آموزش دیده جمعیت هلال احمر تنکابن، راهی منطقه سه هزار واقع در بخش خرم آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمعیت هلال احمر تنکابن خبر داد 11 ساعت عملیات امدادی برای نجات پیرزن تنکابنی

رییس جمعیت هلال احمر تنکابن خبر داد 11 ساعت عملیات امدادی برای نجات پیرزن تنکابنی