مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 10:172014-12-20ورزشي

جدایی گردان از سپاهان تکذیب شد


با وجود گذشت 20 روز از مهلت نقل و انتقالات نیم فصل کماکان تکلیف بازیکنان جذب شده توسط باشگاه سپاهان مشخص نیست.

رسول خوروش، سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه دو بازیکن اهل کرواسی و بوسنی در تست فنی این باشگاه شرکت کردند، گفت: بازیکن اهل کرواسی مورد تایید کادرفنی قرار نگرفت و از لیست بازیکنان مورد نظر باشگاه خط خورد اما در مورد بازیکن اهل کشور بوسنی کماکان کادرفنی نظر خود را در این زمینه اعلام نکرده است.

وی ادامه داد: ما در حال حاضر در حال مذاکره و انجام تست با حدود 10، 15 بازیکن هستیم که در میان آنها نیز یک بازیکن اهل لبنان وجود دارد.

خوروش با بیان اینکه سپاهان دو بازیکن خارجی به نام های لوسیانو پریرا و جواهیر سوکای را در لیست خود دارد، گفت: با توجه به اینکه هر باشگاه می تواند چهار سهمیه خارجی داشته باشد، سه سهمیه بازیکنان غیرآسیایی هستند و یک سهمیه نیز مربوط به بازیکنان آسیایی است که به همین دلیل بازیکن اهل لبنان به عنوان بازیکنی با سهمیه آسیایی برای باشگاه مدنظر قرار گرفته است اما هنوز تصمیمی در ارتباط با جذب یا عدم جذب وی گرفته نشده است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره صحبت های مطرح شده درباره جدایی شهاب گردان از این تیم و پیوستن به پرسپولیس اظهار کرد: تمامی این صحبت ها شایعه و حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدایی گردان از سپاهان تکذیب شد

جدایی گردان از سپاهان تکذیب شد