مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 09:022014-12-20پزشكي

ارتقاء حوزه بهداشت و درمان کشور از موضوعات اصلی جلسات هیئت دولت است


وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت به مشکلات مردم در بخش بهداشت و درمان توجه ویژه ای دارد به طوری که یکی از موضوعات اصلی جلسات هیئت دولت ارتقاء حوزه بهداشت و درمان کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سید حسن قاضی زاده هاشمی در مراسم افتتاح ساختمان دانشکده پرستاری تربت جام با اشاره به اینکه تمامی مدیران، پزشکان و پرستاران در سطح کشور در تلاش هستند تا برنامه تحول نظام سلامت به نحو مطلوبی اجرا شود گفت: اجرای این برنامه و کاهش هزینه های درمان، رضایت مندی مردم کشور را در برداشته است.

وی با بیان اینکه دولت به مشکلات مردم در بخش بهداشت و درمان توجه ویژه ای دارد به طوری که یکی از موضوعات اصلی جلسات هیئت دولت ارتقاء حوزه بهداشت و درمان کشور است خاطرنشان کرد: در حال حاضر در راستای اجرای برنامه تحول نظام سلامت پرداخت مردم به کمتر از 10 درصد رسیده است.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به افزایش بیماری های مزمن و غیر واگیر اظهار امیدواری کرد: اجرای برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت که به تازگی آغاز شده است امیدواریم بتواند در حوزه پیشگیری از بیماری ها و ارتقاء سلامت مردم نیز موثر باشد.

هاشمی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی اظهار داشت: همواره ایران اسلامی با همت و تلاش از تهدیدها، فرصت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء حوزه بهداشت و درمان کشور از موضوعات اصلی جلسات هیئت دولت است

ارتقاء حوزه بهداشت و درمان کشور از موضوعات اصلی جلسات هیئت دولت است