مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 08:372014-12-20ورزشي

درباره سروش سعیدی تا دوشنبه صبر کنید


دبیر سازمان لیگ در واکنش به اظهارات مطرح شده در خصوص حضور سروش سعیدی در ترکیب فولاد مقابل پرسپولیس گفت: من دقیقا نمی دانم که آیا باشگاه با مجوز وی را به میدان فرستاد یا خیر و تا دوشنبه صبر کنید.

- علی کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اینکه سردار کمالی عنوان کرد سروش سعیدی مشکل کارت معافیت خدمت دارد و نباید بازی می کرد یادآور شد: لازمه پاسخگویی درباره این موضوع بررسی مستندات است و امروز شهبازی مسئول نقل و انتقال و بهروان مسئول کمیته مسابقات مرخصی هستند.

بنابراین باید تا دوشنبه صبر کنیم و بعد از بازگشت آنها مستندات را برسی کنیم که آیا مجوز بازی این بازیکن صادر شده بوده یا باشگاه به دلیل دیگری از او استفاده کرد.

وی اضافه کرد: این موضوع دو بحث دارد.

یکی اینکه تخلفی صورت گرفته یا نگرفته باشد می تواند مورد ادعای نیروی انتظامی باشد.

اما موضوع دوم این است که هر بازیکنی که در چرخه بازی قرار دارد باید تعیین وضعیت خدمت سربازی شود که اگر نظام وظیفه اعلام کند کارت معافیت بازیکنی فاقد اعتبار است از همان تاریخی که اعلام می کنند مدارک وی به مراجع قضایی فدراسیون ارسال می شود تا تصمیم گیری شود.

کاظمی تصریح کرد: اگر در هر شرایطی اعلام شود که بازیکن به دلایلی نمی تواند تیمش را همراهی کند و باشگاه مستنداتی نداشته باشد که بازی دادن به او م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره سروش سعیدی تا دوشنبه صبر کنید

درباره سروش سعیدی تا دوشنبه صبر کنید