مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 08:272014-12-20سياسي

حوزه علمیه تفت آمادگی کامل برای تشکیل کلاس های حوزوی ویژه دانشجویان دارد


مدیر حوزه علمیه تفت با اشاره به همکاری حوزه و دانشگاه گفت: حوزه علمیه تفت آمادگی کامل برای تشکیل کلاس های حوزوی ویژه دانشجویان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار "خبرگزاری دانشجو" از یزد، "حجت الاسلام زارع، مسئول حوزه علمیه تفت روز گذشته در مراسم گرامیداشت وحدت حوزه و دانشگاه گفت: دشمن از دیرباز به دنبال جدایی حوزه و دانشگاه بوده؛ اما به برکت فعالیت بسیاری از روحانیان و اساتید دانشگاه این نقشه شوم دشمنان بر اب افتاد و آن را آب برد.

وی افزود: از زمان ابتدای انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور هدف از بین بردن مکتب تشیع بود که آن ها می خواستند با جدایی این دو به هدف خود برسند؛ اما به برکت قیام مردم ایران اسلامی و شهدا این نقشه آن ها بی فایده شده است.

مسئول حوزه علمیه تفت خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی در سراسر کشور در هر دانشگاهی روحانیون فعالیت دارند و دانشجویان نیز که در کلاس های فوق برنامه داخل حوزه ها شرکت می کنند که ما این برنامه ها را در راستای آرمان های انقلاب بسیار موثر می نامیم.

زارع تصریح کرد: حوزه تفت آمادگی دارد که برای دانشجویان علاقمند به ادامه دروس حوزه کلاس تشکیل داده و به صورت هماهنگ فعالیت کند.

وی در پایان گفت: روایات در مورد علم بسیار زیاد است؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه علمیه تفت آمادگی کامل برای تشکیل کلاس های حوزوی ویژه دانشجویان دارد

حوزه علمیه تفت آمادگی کامل برای تشکیل کلاس های حوزوی ویژه دانشجویان دارد