مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 08:122014-12-20اقتصادي

تبلیغ و اجرای تورهای نوروز 94 بدون دریافت مجوز ممنوع شد+سند


بر اساس نامه روزهای اخیر مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری تهران به کلیه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری تبلیغ و اجرای تورهای نوروز 94 بدون دریافت مجوز ممنوع شده است.

- سایت صبحانه حبر داد: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از همه دست اندرکاران برگزاری تورها و برگزاری برنامه های گردشگری خواسته است تا پیش از انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی و ثبت نام مسافران برای ایام نوروز، مجوز اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری تهران را اخذ کنند.

بر اساس نامه روزهای اخیر رجبعلی خسروآبادی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری تهران به کلیه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری که نسخه ای از آن به دست ما رسیده است، اعلام شده با توجه به لزوم برنامه ریزی در خصوص تبلیغ و اجرای تورهای نوروز، درج هرگونه تبلیغ در جراید و فضای مجازی تحت عناوینی چون مجری مستقیم تورهای نوروزی و پرواز چارتر و فول چارتر منوط به اخذ تاییدیه مکتوب از این اداره کل است.

    در این بخشنامه همچنین تاکید شده است که ارائه مدارک مربوط به پارتر پرواز همچون قرارداد با شرکت ها و اجازه سازمان هواپیمایی ضروری بوده و در عین حال آژانس های مذکور باید مدارک و مستندات مربوط به در اختیار داشتن محل اقامت در مقصد را نیز به این مجموعه ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ و اجرای تورهای نوروز 94 بدون دریافت مجوز ممنوع شد+سند

تبلیغ و اجرای تورهای نوروز 94 بدون دریافت مجوز ممنوع شد+سند