مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 07:422014-12-20سياسي

افتتاح بزرگراه سردار شهید شاطری در لبنان+تصاویر


به پاس خدمات گسترده و جان فشانی های شهید شاطری در لبنان بزرگراه 45 کیلومتری که منطقه نبطیه در جنوب لبنان را به شهرک مشغره در بقاع غربی پیوند می زند، - ابنا خبر داد: بزرگراه اصلی نبطیه – مشغره در لبنان که با همت و تلاش های هیأت ایرانی بازسازی لبنان ساخته و آماده بهره برداری شده است، با نام شهید حسام خوشنویس (شهید سردار حسن شاطری) افتتاح شد.

سردار حسن شاطری که در لبنان به حسام خوشنویس و سردار سازندگی شناخته می شود و از محبوبیت زیادی بویژه در جنوب این کشور برخوردار است، قبل از شهادت، ریاست این هیات را برعهده داشته و آثار تلاش های خستگی ناپذیر او بویژه باغ ایران در مارون الراس نزدیک شهر بنت جبیل و جاده های مواصلاتی در جنوب و شرق و شمال این کشور نام او و جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه در لبنان زنده نگه داشته است.

این بزرگراه اصلی 45 کیلومتری که منطقه نبطیه در جنوب لبنان را به شهرک مشغره در بقاع غربی پیوند می زند و رژیم صهیونیستی در جریان جنگ 33 روزه سال 2006 آن را تخریب کرده بود، به پاس خدمات گسترده و جان فشانی های شهید خوشنویس در لبنان به نام او مزین شده است.

به همین مناسبت مراسم افتتاحی با حضور محمد فتحعلی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت در ورودی بزرگراه شهید خوشنویس (سردار شاطری) در شهرک حبوش جنوبی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بزرگراه سردار شهید شاطری در لبنان+تصاویر

افتتاح بزرگراه سردار شهید شاطری در لبنان+تصاویر