مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 07:072014-12-20سياسي

در سال جاری 117 هزار نفر در مسابقات قرآنی اوقاف اصفهان شرکت کردند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در سال 117 هزار نفر در مسابقات قرآنی شهرستانی اوقاف شرکت کردند و بیش از 23 هزار نفر در طرح حافظان قرآن اوقاف ثبت نام کردند.

- حجت الاسلام رضا صادقی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان به مناسبت روز 29 آذرماه آغاز هفته وقف اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه افتخار دارد که در حوزه فرهنگ و اقتصاد فعالیت می کند.

وی بیان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه با توجه به شعار سال جاری می تواند نقش بسزایی در حوزه فرهنگ و اقتصاد کشور ایفا کند، در حوزه فرهنگ استان اصفهان همین بس که دارای 718 بقعه متبرکه، 4 هزار و 500 مسجد و یک هزار حسینیه و زینبیه است که تمامی جزو موقوفات انتفاعی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه  اداره اوقاف استان بر خود واجب می داند که با برنامه ریزی صحیح این مناطق را بر اساس فرمایش رهبری به قطب های فرهنگی تبدیل کنند،گفت:بر همین اساس، ساخت و ساز و توسعه آبادانی عمرانی بقاع متبرکه مهم ترین رسالتی است که اداره اوقاف و امور خیریه استان بر عهده داشته است تا اثرگذاری معنوی امامزادگان را با ایجاد محیط های دلنشین و در خور شان زائران دوچندان کند.

وی بیان کرد: تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی در لوای برگزاری طرح های فرهنگی در ایام، حرکتی را در راستای ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سال جاری 117 هزار نفر در مسابقات قرآنی اوقاف اصفهان شرکت کردند

در سال جاری 117 هزار نفر در مسابقات قرآنی اوقاف اصفهان شرکت کردند