مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 07:072014-12-20پزشكي

واکس میوه ها مجاز است/ تخلف 80 درصدی در استفاده از خمیر مرغ


مدیرکل فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو درباره موضوعات حساسیت برانگیز خبری خمیر مرغ، واکس میوه ها و استفاده از هورمون اتفون در محصولات کشاورزی توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی "خبرگزاری دانشجو""، هدایت حسینی به نمایندگی از وزارت بهداشت در برنامه نبض حضور یافت و با تشکیک در فرمول، دوز مصرفی، زمان استفاده مناسب، صلاحیت و تخصص واردکنندگان و مجاری قانونی واردات هورمون اتفون، دلایل مذکور را برای ممنوعیت استفاده از این ماده جهت تسریع در رسیدگی محصولات کشاورزی کافی دانست.

وی همچنین با تاکید بر نتایج بررسی های آزمایشگاهی از واکس های مورد استفاده در میوه های جمع آوری شده در سطح عرضه گفت: به دلیل خوراکی بودن ترکیبات، استفاده از آنها مجاز است و مسئله نگران کننده ای درباره این واکس ها وجود ندارد.

مدیر کل فراورده های غذایی، آرایشی وبهداشتی سازمان غذا و دارو در پی سخنان نماینده سازمان دامپزشکی که سعی در توجیه استفاده از خمیر مرغ می نمود با قاطعیت، تخلفات گسترده بالای 80 درصد استفاده کنندگان از خمیر مرغ را دلیل اعلام ممنوعیت مصرف توسط سازمان غذا و دارو دانست و در پاسخ کسانی که نگران اشتغالزایی و صنعت این پخش بودند به مزاح گفت: با توجه به بازار خوبی که در برخی کشورهای همسایه وجود دارد می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکس میوه ها مجاز است/ تخلف 80 درصدی در استفاده از خمیر مرغ

واکس میوه ها مجاز است/ تخلف 80 درصدی در استفاده از خمیر مرغ