مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 05:372014-12-20فرهنگي

«من از سپیده صبح بیزارم» به کیارستمی تقدیم شد


دیدار مردمی عوامل فیلم «من از سپیده صبح بیزارم» شب گذشته 27 آذر ماه در باغ موزه سینما برگزار و نمایش این فیلم به عباس کیارستمی تقدیم شد.

- دیدار مردمی عوامل فیلم من از سپیده صبح بیزارم شب گذشته 27 آذر ماه در باغ موزه سینما برگزار و نمایش این فیلم به عباس کیارستمی تقدیم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، دیدار مردمی عوامل فیلم من از سپیده صبح بیزارم شب گذشته 27 آذر ماه در باغ موزه سینما برگزار شد.

اجرای این مراسم را علی علایی بر عهده داشت و پس از خوشآمدگویی به مهمانان، از عوامل فیلم خواست تا در مورد فیلم چند دقیقه ای صحبت کنند.

علی کریم کارگردان من از سپیده صبح بیزارم نمایش شب گذشته این فیلم را به عباس کیارستمی تقدیم کرد.

سپس بابک کریمی بازیگر این فیلم سینمایی با ابراز خوشحالی از اکران فیلم بیان کرد: خوشحالم که این فیلم ها اکران می شوند و به قول رخشان بنی اعتماد، فیلم هایی که ساخته می شوند یک روز دیده می شوند.

در این فیلم بر خلاف تمام فیلم هایی که می سازیم و بعد از آن به زندگی مان می رسیم، زندگی و فیلم یکی شدند و سینما، آیینه زندگیمان شد.

مرتضی هدایی فیلمبردار این فیلم سینمایی نیز گفت: پیشنهاد من این است که برای یک بار هم شده همه ما برای گروه سینمایی هنر و تجربه تبلیغ کنیم و در مراسم هایش شرکت کنیم چون فیلم های این گروه سینمایی طعم متفاوت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«من از سپیده صبح بیزارم» به کیارستمی تقدیم شد

«من از سپیده صبح بیزارم» به کیارستمی تقدیم شد