مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 05:222014-12-20اقتصادي

ایجاد موج جدیدی از روابط تجاری در حاشیه خزر با مدیریت گیلان


شکل گیری موج جدیدی از روابط تجاری در حاشیه دریای خزر با مدیریت استان گیلان بارقه امیدی برای تمامی تولید کنندگان، صنعتگران، تجار و بازرگانان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، در حوزه تجارت خارجی این موج جدید بخصوص با کشورهای حاشیه خزر و به ویژه روسیه می تواند روند رو به جلو و جهش خوبی داشته باشد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان در این باره می گوید: گیلان پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به شکل فعال در کشورهای استقلال یافته از شوروی موسوم به CIS حضور مستمر و فعال داشته است.

هادی تیزهوش تابان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بخش عمده این حضور و فعالیت به صورت برگزاری نمایشگاههای تجاری بوده که در کشورهای مختلف با برنامه ریزی و هدایت اتاق بازرگانی و صنایع و معادن گیلان انجام شده است.

اتاق مشترک بازرگانی ایران و روسیه فعال شدوی همچنین از برگزاری نمایشگاه در آستراخان، جمهوری آذربایجان، گرجستان، قزاقستان و سایر کشورها خبرداد و اظهارداشت: تعداد این نمایشگاهها بیش از 15 نمایشگاه بوده و اغلب تجار، بازرگانان و فعالان بخش تجارت و صنعت استان گیلان و بسیاری از استان های دیگر کار تجارت و صادرات را از همین مسیر حضور در نمایشگاهها تجربه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد موج جدیدی از روابط تجاری در حاشیه خزر با مدیریت گیلان

ایجاد موج جدیدی از روابط تجاری در حاشیه خزر با مدیریت گیلان