مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 22:472014-12-19سياسي

شبکه های اجتماعی، دلیل 68درصد از طلاق ها


همایش نقش ما در تحول فضای مجازی امروز با همه مجمع زنان انقلاب اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، همایش نقش ما در تحول فضای مجازی امروز با همت مجمع زنان انقلاب اسلامی در مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این همایش روح الله مؤمن نسب این کارشناس فضای مجازی با اشاره به آسیب های شبکه های اجتماعی و وابستگی آن به رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت: دلیل ماندگاری جهل، وهم است و شبکه های اجتماعی وهم را در بین مردم گسترش می دهد.

وی ادامه داد: آمریکایی ها با وهم می خواهند ما را از هم جدا کنند و هم اکنون شاهد هستیم اعضای خانواده در کنار هم نشسته اند اما هیچکدام حواسشان به دیگری نیست و همه با موبایل های خود سرگرم هستند.

این کارشناس فضای مجازی تصریح کرد: هویت در شبکه های اجتماعی گم شده است و هر فردی به راحتی خود را به عنوان فرد دیگری معرفی می کند این شاید در جامعه آمریکایی مهم نباشد اما برای ما که یک فرهنگ غنی و اصیل داریم به عنوان یک چالش جدی است.

مؤمن نسب خاطرنشان کرد: خود شبکه های اجتماعی می گویند ما آمده ام تا افکار مردم را تسخیر کنیم و پس از آن باعث تغییر رفتار افراد شویم، بعد از آنکه قدرت تفکر از افراد گرفته شود رفتار آنها نیز تغییر خواهد کرد، متأسفانه امروزه اگر اعضای خانواده ساعت ها صدای یکدیگر را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های اجتماعی، دلیل 68درصد از طلاق ها

شبکه های اجتماعی، دلیل 68درصد از طلاق ها