مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 21:472014-12-19سياسي

چرامبارزه با فسادبه نتیجه مطلوب نرسید؟!


زمانی که فرمان هشت ماده ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تاریخ دهم اردیبهشت سال 1380 درباره مبارزه با فساد اقتصادی خطاب به رؤسای سه قوه صادر شد، - مقدمه پایگاه بصیرت،وجود فساد در کشور به ویژه در نظام اداری برای همگان امری ملموس بوده و به شدت مردم از این وضعیت ناراضی و در رنجند.

مطالبه گری قاطع، مستمر و همه جانبه مقام معظم رهبری از قوای سه گانه برای یک مبارزه جدی با فساد طی سالیان گذشته نیز، برای مسئولان و مردم روشن است.

زمانی که فرمان هشت ماده ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تاریخ دهم اردیبهشت سال 1380 درباره مبارزه با فساد اقتصادی خطاب به رؤسای سه قوه صادر شد، موجی از امید سراسر کشور را فراگرفت و انتظار می رفت با اهتمام جدی همه مسئولان و در پرتو حمایت همه جانبه و قاطع رهبری، فساد در کشور ریشه کن شود، اما متأسفانه نه تنها فساد ریشه کن نشد، بلکه روزبه روز گسترش یافت و این روند نامطلوب و مغایر با اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی، بر عمق نارضایتی مردم و رهبری افزود.

کم و کیف نارضایتی مردم از روند ضعیف مبارزه با فساد اقتصادی را، می توان در پیام حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، در آخرین همایش در این خصوص ملاحظه کرد.

پیام معظم له به این همایش، پیامی بود کاملاً متفاوت از تمامی پیام های ایشان در طول 25 سال گذشته و این تفاوت معنادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرامبارزه با فسادبه نتیجه مطلوب نرسید؟!

چرامبارزه با فسادبه نتیجه مطلوب نرسید؟!