مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 18:522014-12-19بين الملل

طراح شکنجه های سیا معرفی شد


در حالی که معمار برنامه های شکنجه سازمان سیا اعتراف کرد که خود در شکنجه یکی از متهمان دست داشته است؛ همه مدارک نشان از دخالت این انجمن در شکنجه های سیا دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبر، بر اساس گزارش سنای امریکا، برخی روانشناسان آمریکایی برای طراحی شکنجه مبالغ بسیاری از سازمان جاسوسی سیا دریافت کرده اند.

در حالی که معمار برنامه های شکنجه سازمان سیا اعتراف کرده است که خود در شکنجه یکی از متهمان دست داشته است ، پایگاه اینترنی democracynow همه مدارک درباره مشارکت انجمن روانشناسی آمریکا در شکنجه های سازمان سیا را جمع آوری کرده است.

این انجمن بزرگترین انجمن روانشناسان در این کشور به حساب می آید.

همچنین گزارش سنا نشان می دهد که دو عضو این انجمن، برای طراحی شکنجه های مورد نیاز سازمان سیا که برخی از آن ها جزو وحشیانه ترین شکنجه های این سازمان بوده است، 81 میلیون دلار دریافت کرده اند.

گزارش مفصل 6 هزار و 200 صفحه ای کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا پس از 5 سال تحقیق درباره عملکرد و شیوه های سازمان سیا تنظیم شده و تاکید می کند که رفتار با زندانیان در یک دهه گذشته در زندان های تحت نظارت آمریکا بسیار فاجعه بارتر از اطلاع رسانی دولت این کشور و خارج از تصور بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراح شکنجه های سیا معرفی شد

طراح شکنجه های سیا معرفی شد