مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 17:172014-12-19ورزشي

با حضور سخنگوی کمیسیون امنیت ملی رییس هیئت کاراته ورامین تجلیل شد


علی اصغر شیرازی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و زحمت کشان عرصه ورزش با حضور سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی مورد تجلیل قرار گرفت.

- " از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، علی اصغر شیرازی رییس هیئت کاراته شهرستان ورامین چند ماه پیش به دلیل تصادف در کما به سر می برد که به لطف خداوند حال جسمانی وی پس از شش ماه روبه بهبود است تا مجدد شاهد حضور و تلاش های این پیشکسوت در ورزش باشیم.

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، جعفر اردستانی نایب رییس شورای اسلامی شهر ورامین، مجید بذرافشان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین و تنی چند از پرسنل اداره ورزش ورامین در این آیین حضور داشتند.

سید حسین نقوی حسینی در این دیدار بیان داشت: وجود افرادی همچون علی اصغر شیرازی باعث استواری و ثبات ورزش شهرستان می شود به ویژه که وی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس نیز هستند و امیدوارم که هرچه بهتر وی بهبودی کامل خود را به دست آورند تا شاهد حضور او در عرصه ورزش باشیم.

مجید بذرافشان، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین نیز در همین راستا گفت: بسیار خوشحالیم و خدا را شکر می کنیم که علی اصغر شیرازی به لطف خدا حالشان بهتر است و منتظر بازگشت وی در رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور سخنگوی کمیسیون امنیت ملی رییس هیئت کاراته ورامین تجلیل شد

با حضور سخنگوی کمیسیون امنیت ملی رییس هیئت کاراته ورامین تجلیل شد