مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 13:322014-12-19سياسي

آمادگی سمنان برای استقبال از زائران حرم رضوی


فرماندار سمنان از آمادگی دستگاه های متولی سفر این شهرستان برای استقبال از سفر هموطنان و بویژه زائران رضوی در آستانه تعطیلات رحلت پیامبر اعظم(ص) و شهادت امام رضا (ع)خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه سمنان، حسن سعدالدین در جمع روسای کمیته ها و مدیران مرتبط ستاد اجرایی دائمی سفر در شهرستان سمنان ضمن تاکید بر آمادگی دستگاه ها را در خصوص ارائه خدمات به مسافران و زائران امام هشتم در استانه تعطیلات رحلت رسول اکرم (ص) و امام رضا (ع) افزود: همه دستگاه های متولی باید با توجه به افزایش حجم ترافیکی سفرها به سمت مشهد مقدس و شرایط ناپایدار جوی در شرایط فعلی از آمادگی کامل برخوردار باشند.

فرماندار سمنان، خدمت به مردم و بویژه زائران رضوی را فرصتی مغتنم دانست و گفت: مجموعه شهرستان سمنان با آمادگی کامل تمام توان خود را به کار می گیرد تا مسافران و زائران در طول سفر از رضایت، آرامش و امنیت لازم برخوردار شوند.

سعدالدین در ادامه برنامه ریزی لیست کشیک ادارت متولی تا پایان هفته آتی برای مدیریت افزایش مسافرت ها در حوزه شهرستان سمنان را خواستار شد.

وی استراحت رانندگان در شهر سمنان و پارکینگ های جاده ای که بدین منظور آماده سازی شده را عاملی مهم در کاهش تصادفات ناشی از خستگی رانندگان دانست و خاطرنشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سمنان برای استقبال از زائران حرم رضوی

آمادگی سمنان برای استقبال از زائران حرم رضوی