مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 13:272014-12-19سياسي

امام جمعه اردستان عنوان کرد تأکید بر احیای حقوق کارگران حقوق نگرفته اردستانی


امام جمعه اردستان بر ضرورت احیای حقوق کارگران حقوق نگرفته اردستانی تأکید کرد.

- " از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری ظهر امروز در خطبه های دشمن شکن نماز عبادی - سیاسی اردستان در حسینیه سیدالشهدای این شهر با اشاره به اینکه صفرالمظفر ادامه محرم الحرام است، اظهار کرد: دهه پایانی ماه صفر چنان غم بار و دلگیر است چون در این ایام پیامبر بزرگ اسلام  دار فانی را وداع گفته اند.

وی با بیان اینکه این غم که بر جان ملت نشسته در 28 صفر سال 11 هجرت اتفاق افتاده است افزود: انتظار می رود در این روز در کنار خواندن زیارت رسول الله هیئت عزاداری نیز با برپاداشتن عزا در این روز دین خودشان را به رسول اکرم (ص) ادا کنند.

امام جمعه اردستان با توجه به اینکه در سال 50  هجرت، امام حسن مجتبی (ع) نیز توسط همسر خود به شهادت رسیدند گفت: شاید مظلومیت این امام برای همگان مشخص نشده است که بدن مسموم این عزیز را تیرباران کردند.

وی با تاکید بر اینکه بعد از گذشت  10 سال از این اتفاق بدن امام حسین (ع) را نیز تیرباران کردند اضافه کرد: حضرت زینب (س) این مصیبت ها را دید و این داغ ها را تحمل کرد لذا به ام المصائب مشهور شد.

دهشیری همچنین به شهادت امام رضا (ع) در دهه آخر صفر اشاره و اظهار کرد: امام رضا (ع) افتخار و ولی نعمت کشور ایران هستند که در سال 203 هجرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردستان عنوان کرد تأکید بر احیای حقوق کارگران حقوق نگرفته اردستانی

امام جمعه اردستان عنوان کرد تأکید بر احیای حقوق کارگران حقوق نگرفته اردستانی