مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 13:022014-12-19ورزشي

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان: بسکتبال آبادان احساس بزرگی می کند


سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: بسکتبال آبادان احساس بزرگی می کند و در مقابل هر تیمی برای برد به میدان خواهیم رفت.

- هماد سامری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: تیم پمینا فوق العاده تیم خوب و منظمی بود و دارای بازیکنان بسیار با تجربه ای است.

وی ادامه داد: در سه کوار تر اول بازی ما شبه ای از تیم آبادان بودیم و نه خود تیم پالایش نفت، در کوار تر پایانی با تغییر سیستمی که انجام شد موفق شدیم نتیجه را به طرز معجزه واری تغییر دهیم.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان تصریح کرد: تغییراتی که در چینش تیم داده شد جواب داد و توانستیم بازی را به سود خود به پایان ببریم.

سامری تاکید کرد: در خصوص بازی امروز فقط می توانم تبریک بگویم به مردم آبادان چرا که این برد شیرین ترین برد ما در این فصل بود که به سختی حاصل شد و این پیروزی بزرگ را به هواداران خوب آبادانی تقدیم می کنم.

وی در خصوص بازی هفته آینده این تیم در قزوین و با تیم هفت الماس این شهر یادآور شد: تیم قزوین تیم منسجمی نشان داده و در خانه به کمتر تیمی باج می دهد و حتی تیم صدرنشین دانشگاه آزاد را مغلوب کرده، در کل بازی سختی را در پیش روی داریم، اما تیم ما نیز احساس بزرگی می کند و امیدوارم که بتوانیم بر این تیم نیز غلبه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان: بسکتبال آبادان احساس بزرگی می کند

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان: بسکتبال آبادان احساس بزرگی می کند