مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 11:322014-12-19سياسي

«مونولیو» به مسائل زن ها می پردازد/ محافظه کاری با نوستالژی روستایی


نشست رسانه ای فستیوال «مونولیو» گروه «لیو» جمعه 28 آذرماه برگزار شد که طی آن از حضور 2 گروه نمایشی از بلژیک و لهستان در این فستیوال و اجرای آثار منتخب ان در شهر شیراز خبر داده شد.

- نشست رسانه ای فستیوال مونولیو گروه لیو جمعه 28 آذرماه برگزار شد که طی آن از حضور 2 گروه نمایشی از بلژیک و لهستان در این فستیوال و اجرای آثار منتخب ان در شهر شیراز خبر داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، نشست رسانه ای پنجمین دوره فستیوال مونولیو صبح روز جمعه 28 آذرماه با حضور حسن معجونی دبیر این فستیوال، ساسان پیروز مشاور و جانشین دبیر، رضا بهبودی مسئول بازبینی و بازخوانی متون، مازیار سیدی مدیر بخش آموزش و جمعی دیگر از عوامل این فستیوال برگزار شد.

در ابتدای این نشست مریم سپهری مدیر روابط عمومی جشنواره در توضیح بخش های جدیدی که به فستیوال اضافه شده است، گفت: امسال برای اولین بار بخش شهرستان ها و البته بین الملل نیز به بخش های فستیوال مونولیو افزوده شده است.

در بخش شهرستان ها حدود 36 متن از شهرهای مختلفی چون شیراز، قزوین، بیرجند و جیرفت به دست ما رسید که ساسان پیروز و رضا بهبودی مسئول خواندن و انتخاب این متون بودند و نهایتا از بین آنها 5 متن انتخاب شد که با انصراف یکی از گروه ها در این دوره 4 متن در بخش شهرستان ها در فستیوال مونولیو حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مونولیو» به مسائل زن ها می پردازد/ محافظه کاری با نوستالژی روستایی

«مونولیو» به مسائل زن ها می پردازد/ محافظه کاری با نوستالژی روستایی