مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 10:222014-12-19فرهنگي

در کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) کابوس سرخ به روی صحنه می رود


همزمان با ایام سوگواری دهه آخر صفر، تئاتر عاشورایی کابوس سرخ کاری از کانون فرهنگی و هنری حضرت رقیه (س) استان یزد به روی صحنه می ورد.

- " از یزد به نقل از روابط عمومی کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س)، همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری دهه آخر ماه صفر، نمایش عاشورایی "کابوس سرخ" کاری از واحد هنری کانون فرهنگی و هنری حضرت رقیه (س) به روی صحنه می رود.

این نمایش به نویسندگی ملیحه مرادی جعفری و به کارگردانی حمیدرضا شهامتی و تهیه کنندگی حجت فتوحی، به عنوان سومین نمایش کانون فرهنگی و هنری حضرت رقیه (س) به روی صحنه می رود.

در این نمایش محمد خیراندیش، بهزاد یزدانی، حمیدرضا مالکی، فرزانه و آرزو ابراهیم فرد و آرزو پنابادی به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

محتبی لاله زاری، احسان قانع، علی سخاوت، الهام شهامتی، رضا بهرامی، سعید حریری زاده، احسان نیک محضر، حسین نصیری، محمد صمدی، سجاد فتوحی، مرتضی زارع نژاد و مهدی دهقان از دیگر عوامل اجرایی این تئاتر عاشورایی هستند.

نمایش عاشورایی "کابوس سرخ" روایت کننده زندگی یکی از افراد حاضر در واقعه کربلا پس از بازگشت است که تا دوم دی ماه هر شب راس ساعت 19 در تالار هنر به روی صحنه می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) کابوس سرخ به روی صحنه می رود

در کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) کابوس سرخ به روی صحنه می رود