مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 10:222014-12-19سياسي

بازگشایی راه بشرویه - طبس با اعتبار 6 میلیارد تومانی آغاز شد


امام جمعه شهرستان بشرویه بیان کرد: با تدابیر دولت تدبیر و امید خوشبختانه بازگشایی راه بشرویه به طبس از مسیر روستای خدافرید با اعتبار شش میلیارد تومان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس الدین امام جمعه شهرستان بشرویه در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه باید نور مهر و عطوفت در دل ها باشد و سخت دل بودن را باید کنار گذاشت، اظهارکرد: عطوفت و خوش خلقی در بین ائمه اطهار و پیامبران ما وجود داشته است و ما باید از آنان الگو بگیریم و دوستی و محبت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی افزود: کسی که در جامعه از عصبانیت و خشونت دوری کند و مردم را دوست بدارد خداوند نیز برکات خود را بر او نازل خواهد کرد.

حجت الاسلام شمس الدین راز موفقیت پیامبر(ص) را عطوفت و اخلاق ایشان دانست و اظهارداشت: پیامبر(ص) در زمانی که مردم در جاهلیت بودند با اخلاق و عطوفت خود با مردم رفتار می کردند و در آن زمان که آنان تولد دختر را مبارک نمی دانستند با تکریم دختر گرامی خویش حضرت فاطمه (س) و حرمت نهادن بر جنس زن نقش زنان و دختران را پررنگ نمودند.

وی هدف بعثت پیامبران و ائمه را تنها برای راهنمایی صحیح و درست مردم عنوان کرد و ادامه داد: سیره پیامبر(ص) و اخلاق آن بزرگوار آنگونه بود که با قدرت و خشم حرف خود را نمی زد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی راه بشرویه - طبس با اعتبار 6 میلیارد تومانی آغاز شد

بازگشایی راه بشرویه - طبس با اعتبار 6 میلیارد تومانی آغاز شد