مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 10:222014-12-19سياسي

تدوین شناسنامه اجتماعی هرمزگان تا پایان سالجاری


معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان گفت: شناسنامه اجتماعی استان هرمزگان تا پایان سال جاری تدوین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، بهروز اکرمی در نشست کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان هرمزگان، اظهار داشت: متن شناسنامه اجتماعی استان پس از تدوین برای بررسی و تصویب در اختیار اعضاء این کارگروه تخصصی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: شناسنامه اجتماعی هرمزگان با بیان ویژگی ها، چالش ها و مشخصه های اجتماعی استان کمک موثری برای برنامه ریزی های اجتماعی و فرهنگی خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی و استاندارهرمزگان افزود: برای این منظور کمیته ای از صاحب نظران دانشگاهی در حوزه مسائل اجتماعی تشکیل می شود که به تهیه متن مورد نظر بر اساس شاخصه های اجتماعی هرمزگان می پردازند و برای احصاء و تعیین اولویت های استان در زمینه معضلات اجتماعی باید یک تیم تخصصی با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و سایر دستگاه ها با محوریت حوزه اجتماعی استانداری و اداره کل بهزیستی تشکیل شود.

اکرمی با اشاره به این که در کشور و دستگاه های اجرایی آیین نامه های متعدد و فراوانی برای مسائل اجتماعی وجود دارد، گفت: تا چه زمانی باید بگوییم برای این کار و یا آن اقدام نیازمند آیین نامه هستیم در صورتی که هزاران آیین نامه و دستورکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین شناسنامه اجتماعی هرمزگان تا پایان سالجاری

تدوین شناسنامه اجتماعی هرمزگان تا پایان سالجاری