مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 10:172014-12-19سياسي

در هفته وقف؛ مجهزترین مرکز فرهنگی قرآنی مازندران در آمل افتتاح می شود


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل گفت: مجهزترین و بزرگ ترین مرکز فرهنگی قرآنی مازندران در هفته وقف در جوار آستان امامزاده ابراهیم(ع) آمل افتتاح شده و به بهره برداری می رسد.

- " از آمل، حجت الاسلام رسول علیخانی ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه های  نمازجمعه این شهرستان در مصلای بزرگ قدس، بیان داشت: وقف سنت پسندیده و نیکویی است که اهل بیت(ع)، ائمه و معصومان بسیار به آن تاکید داشتند.

وی با گرامیداشت هفته وقف، ابراز داشت: 95 درصد از موقوفات این شهرستان با نیت عزاداری امام حسین(ع) برای محافل سیدالشهدا (ع) است هرچند در این بین موقوفات زیادی نیز برای کمک به نیازمندان، هزینه در امورات درمانی، کارهای عام المنفعه و تهیه جهیزیه عروس اختصاص دارد.

این مسئول با اعلام اینکه 14 ماه در این شهرستان فعالیت داشته و توانستیم با حمایت مردم و مسئولان گام های بزرگی برداریم، عنوان کرد: برای گرامیداشت هفته وقف ستاد شهرستانی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل تشکیل شده و برای نخستین بار خادمان مساجد را در بقعه ناصرالحق ساماندهی کردیم تا در اجرای نیت واقفان نیز از آنها بهره بگیریم.

علیخانی گفت: نشست با ائمه جمعه، نماینده مردم آمل در مجلس و فرماندار ویژه شهرستان به همراه غبارروبی مزار شهدا که جان خود را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هفته وقف؛ مجهزترین مرکز فرهنگی قرآنی مازندران در آمل افتتاح می شود

در هفته وقف؛ مجهزترین مرکز فرهنگی قرآنی مازندران در آمل افتتاح می شود