مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 09:472014-12-19ورزشي

علیرضا حقیقی، یکی از پنج دروازه بان برتر جام ملتها


پایگاه اینترنتی وان ورلد اسپرت از عملکرد علیرضا حقیقی تمجید کرد و او را یکی از 5 دروازه بان برتر جام ملت های آسیا توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام ملت های آسیا 22 روز دیگر در استرالیا برگزار می شود و تیم ملی فوتبال ایران باید در گروه C با تیم های بحرین، قطر و امارات بازی کند.

پایگاه اینترنتی وان ورلد اسپرت در گزارشی از 5 دروازه بان برتر این دوره از رقابت ها نام برد که نام علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی ایران در این فهرست دیده می شود.

این پایگاه اینترنتی درباره 5 دروازه بان برتر جام ملت های آسیا نوشت: همیشه در تورنمنت ها حضور یک دروازه بان اهمیت بسیار زیادی دارد و وقتی بازی ها به مراحل حساسی می رسد، آن کسی که پیراهن سبز یا زرد را پوشیده و درون دروازه قرار گرفته نقش مهمی در سرنوشت تیم ایفا می کند به همین خاطر دروازه بان نقش بسیار مهمی در موفقیت یا عدم موفقیت یک تیم در هر تورنمنتی دارد.

5 دروازه بان برتر در جام ملت های آسیا از نگاه وان ورلد اسپرت * علی الحبسی (عمان) * مت رایان (استرالیا) *علیرضا حقیقی (ایران) * اجی کاواشیما (ژاپن) * رمزی صالح (فلسطین) ** علیرضا حقیقی (ایران) ایران معمولا در طول تاریخ خود دروازه بان های بزرگ زیادی را به فوتبال معرفی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا حقیقی، یکی از پنج دروازه بان برتر جام ملتها

علیرضا حقیقی، یکی از پنج دروازه بان برتر جام ملتها