مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 09:422014-12-19دانش

انعقاد تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و دانشگاه فارابی آلماتی


تفاهم ­نامه همکاری بین پژوهشگاه علوم انسانی و دانشگاه فارابی آلماتی قزاقستان امضا شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، تفاهم ­نامه همکاری بین پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و دانشگاه فارابی آلماتی با حضور دکتر صادق آیینه وند رییس پژوهشگاه علوم انسانی و رییس دانشگاه فارابی و عبدی بیک مولدایف رایزن فرهنگی قزاقستان، هم­زمان با روز ملی قزاقستان در پژوهشگاه امضا شد و سپس نشان زرین دانشگاه فارابی به مناسبت هشتادمین سال تاسیس دانشگاه فارابی قزاقستان توسط رییس به دکتر صادق آیینه وند رییس پژوهشگاه اهدا شد.

دکتر صادق آیینه وند رییس پژوهشگاه همزمان شدن هفته پژوهش با امضای این تفاهم نامه همکاری را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد که این تفاهم نامه باعث فعالیت های گسترده پژوهشی دو کشور شود.

دکتر گالیم خیر موتانوف رییس دانشگاه آلماتی نیز همکاری این دو نهاد علمی را بسیار مهم دانست و آن را آغازی برای همکاری علمی بین دانشگاه های قزاقستان و ایران قلمداد کرد که باعث گسترش فعالیت های علمی می­ شود.

وی افزود: آلماتی در سال 2015 به مرکز فعالیت های اسلامی برگزیده شده است که در دیدار یکی از روسای ایرانی در قزافستان قرار شد که مرکز فعالیت های اسلامی در آنجا دایر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و دانشگاه فارابی آلماتی

انعقاد تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و دانشگاه فارابی آلماتی