مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 09:022014-12-19سياسي

فارس گزارش می دهد یادواره شهدای جیرفت برگزار شد


یادواره سرداران و 64 شهید بخش اسماعیلی با حضور خانواده های شهدا، مسئولان محلی و مردم این منطقه برگزار شد.

- " از جیرفت، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان جیرفت در مراسم یادواره شهدای بخش اسماعیلی جیرفت گفت: برای زنده نگهداشتن یاد و راه شهدا باید تلاش کرد و در این راستا اهمیت قائل بود چراکه شهدا مظلوم و مخلص بودند و به فرمان امام خمینی (ره) لبیک گفتند.

اسحاق توانایی ادامه داد: شهدا رفتند تا ما زنده بمانیم، شهدا به ما نیاز ندارند بلکه ما به شهدا نیاز داریم؛ شهدای بخش اسماعیلی امام راحل را ندیدند، اما صدای امام را شنیدند و با آغاز جنگ به ندای ایشان لبیک گفتند و روانه میدان نبرد با دشمن غاصب شدند.

وی با بیان اینکه دشمنان در دوران دفاع مقدس جنگ نابرابری علیه ما آغاز کردند و دشمن متجاوز تا  مسلح به مجهزترین سلاح های روز بود، افزود: وقتی انسان در مسیر خدا حرکت می کند حتما پیروز است.

توانایی تصریح کرد: ویژگی رزمندگان ما این بود که احساس مسئولیت کردند و وظیفه خود را به خوبی انجام دادند؛ با بصیرت و آگاهی در مسیر حرکت کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان جیرفت گفت: اگر امروز بسیجی های ما به علوم هسته ای دست پیدا می کنند باید قدردان شهدا و خانواده شهدا باشیم توانمندی ها و دستاوردهای ما در عرصه های مختلف نتیجه رشادت های دوران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد یادواره شهدای جیرفت برگزار شد

فارس گزارش می دهد یادواره شهدای جیرفت برگزار شد