مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 08:422014-12-19ورزشي

نبود حامی مالی، مشکل بسکتبال با ویلچر زنجان


سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر زنجان با اشاره به نبود حامی مالی برای این تیم، اظهار کرد: با تداوم این روند، ملی پوشان انگیزه ای برای ادامه کار نخواهند داشت.

- "کمال عشق" در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، با بیان اینکه تیم بسکتبال با ویلچر زنجان همواره در سال های گذشته ثابت کرده است که یکی از قطب های این رشته در سطح کشور به شمار می رود، افزود: متأسفانه با وجود این همه پتانسیل و ظرفیت در استان، تیم بسکتبال با ویلچر از داشتن حامی مالی محروم است و بی تردید تداوم این روند باعث پایین آمدن انگیزه ملی پوشان خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه بسکتبال با ویلچر زنجان سهم عمده ای در ترکیب تیم ملی داشته و تا به امروز ملی پوشان زیادی را معرفی کرده و پرورش داده است، تصریح کرد: اگر قرار باشد رشته ای در استان دارای این تعداد ملی پوش بوده و از حمایت کافی برخوردار نباشد، بدون شک نمی توان آینده ای برای آن رشته متصور شد، این در حالی است که به عینه مشاهده می کنیم مسوولان از رشته هایی حمایت می کنند که هیچ سابقه قهرمانی ندارند.

مربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با اشاره به حضور تیم زنجان در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، گفت: متأسفانه در این رقابت ها با وجود اینکه عملکرد قابل قبولی را تا به امروز به نمایش گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود حامی مالی، مشکل بسکتبال با ویلچر زنجان

نبود حامی مالی، مشکل بسکتبال با ویلچر زنجان