مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 08:072014-12-19اجتماعي

سهمیه عمره گزاران حوزه علمیه خواهران مشخص شد


با قرعه کشی سهمیه عمره حوزه های علمیه خواهران، عمره گزاران حوزه های علمیه خواهران واحدهای آموزشی تربیتی تابعه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران مشخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سهمیه عمره حوزه های علمیه خواهران در گروه های طلاب و اساتید و کادر واحدهای حوزوی، بر اساس تعداد اعضای هر یک از این گروه ها در هر استان تعیین شد.

نفرات اصلی و ذخیره طلاب، اساتید و کادر با توجه به سهمیه هر استان و بر اساس امتیاز کسب شده در اولویت های ثبت نام و قرعه کشی مشخص شده اند.

اولویت های ثبت نام در دو بخش عمومی و اختصاصی است که حفظ کل و نصف قرآن کریم، مادر، فرزند و همسر شهید، آزاده و جانباز بالای 25 درصد بودن و تشرف اول، جزو اولویت های عمومی، تحصیل در سال آخر، اولویت اختصاصی طلاب و چهار نیمسال همکاری با حوزه های علمیه خواهران، اولویت اختصاصی اساتید و کادر به حساب می آید.

مدیریت تربیتی حوزه های علمیه خواهران تعداد سهمیه عمره دانش آموختگان حوزه های علمیه خواهران را 40 سهمیه اعلام کرد که نفرات اصلی و ذخیره دانش آموختگان با قرعه کشی کشوری مشخص شدند.

اسامی نفرات اصلی و ذخیره واجد سهمیه عمره امسال در سامانه عمره حوزه های علمیه خواهران اعلام خواهد شد که این سامانه در دسترس واحدهای علمی تربیتی زیرمجموعه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه عمره گزاران حوزه علمیه خواهران مشخص شد

سهمیه عمره گزاران حوزه علمیه خواهران مشخص شد