مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 07:572014-12-19فرهنگي

نحوه داوری جایزه لاکپشت پرنده تغییر کرد/ والدین و کودکان داور شدند


دبیرخانه لاکپشت پرنده در یک فراخوان از پدرها و مادرها و بچه های علاقه مند به کتاب و کتاب خوانی برای همکاری و داوری کتاب ها و انتخاب بهترین کتاب سال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر یک فراخوان از پدرها و مادرها و بچه های علاقه مند به کتاب و کتاب خوانی نیز برای همکاری و داوری کتاب ها و انتخاب بهترین کتاب سال دعوت کرده است.

در این طرح، گروه داوری شامل والدین و کودکان داوطلب است که کتاب ها را می خوانند و درباره آنها از نظر محتوایی و ظاهری نظر می دهند و بهترین کتاب را انتخاب می کنند.

اگر شما هم پدر و مادر یک (یا چند) دختر یا پسر زیر هشت سال هستید و دوست دارید در فعالیت های ترویجی کتاب خوانی مشارکت کنید، می توانید داور این جایزه باشید.

برای اینکه داور این طرح باشید و بهترین کتاب سال کودک و نوجوان را انتخاب کنید فقط کافی است نام و نام خانوادگی، سن و تحصیلات، نام فرزند، سن فرزند، تحصیلات فرزند، آدرس و تلفن، ایمیل، نام کاربری در شبکه های اجتماعی و تصویر کارت ملی تان را به نشانی lakposht.

parandeh@gmail.

com بفرستید.

انتهای پیام/و " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه داوری جایزه لاکپشت پرنده تغییر کرد/ والدین و کودکان داور شدند

نحوه داوری جایزه لاکپشت پرنده تغییر کرد/ والدین و کودکان داور شدند