مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 07:522014-12-19اجتماعي

آموزش و پرورش: تقلب در امتحانات نهایی وجود ندارد


چینش دانش آموزان در سالن امتحانات پایه سوم متوسطه و پیش دانشگاهی به نحوی است که بیشترین فاصله وجود دارد و در برخی مواقع برگه های امتحانی مختلف است که امکان تقلب وجود ندارد.

- رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امکان تقلب در امتحانات نهایی نیست گفت: چینش دانش آموزان در سالن امتحانات پایه سوم متوسطه و پیش دانشگاهی به نحوی است که بیشترین فاصله را داشته و امکان تقلب وجود ندارد.

عبدالرسول عمادی، رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با فارس و در پاسخ به این پرسش که وضعیت بروز تقلب در امتحانات دانش آموزان چگونه است؟ ، اظهار داشت: تقلب در امتحانات نهایی (هماهنگ) اتفاق نمی افتد.

وی افزود: چینش دانش آموزان در سالن امتحانات پایه سوم متوسطه و پیش دانشگاهی به نحوی است که بیشترین فاصله وجود دارد و در برخی مواقع برگه های امتحانی مختلف است که امکان تقلب وجود ندارد.

عمادی در پاسخ به این پرسش که اندکی از دانش آموزان ممکن است برگه های کوچک به همراه داشته یا روی دست مطالبی را بنویسند، در این موارد چه برخوردی انجام می شود؟ ، خاطرنشان کرد: چنین استفاده ای در سالن امتحانات نهایی نیست مگر اینکه دو خط روی دست نوشته باشند که نمی توانند استفاده ای کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش: تقلب در امتحانات نهایی وجود ندارد

آموزش و پرورش: تقلب در امتحانات نهایی وجود ندارد