مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 07:372014-12-19سياسي

عارف: جنبش دانشجویی نباید به تریبون جریان های سیاسی تبدیل شود


رییس بنیاد امید ایرانیان تاکید کرد: جنبش دانشجویی نباید به تریبون جریان های سیاسی خارج از دانشگاه تبدیل شود و نباید پرچم جریان های سیاسی توسط دانشجویان در دانشگاه به اهتزاز درآید.

- متاسفانه کمتر از این تجربه استفاده می شود، به گونه ای که بعدا دانشجو متوجه می شود که این فعالیت و اظهارنظرش غلط بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمدرضا عارف در نشست مشترک تشکل های دانشجویی دانشگاه های دولتی و آزاد که عصر روز گذشته(پنج شنبه) به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، با اشاره به فراسیدن ایام جانسوز رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: من افتخار می کنم شش سخنرانی در ماه آذر که ماه دانشجو است، داشتم و افتخار می کنم در جمع شما دانشجویان حضور دارم چراکه اگر بخواهیم به آرمان ها و دستاوردهای انقلاب برسیم باید به دانشجویان اتکا کنیم.

وی ادامه داد: این جلسه در زمانی برگزار می شود که جنبش دانشجویی با چالش هایی روبه رو بوده و هست و مسئولان وزارت علوم باید توجه به امور دانشجویان را در اولویت بگذارند و باید تلاش کنیم که این روند اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارف: جنبش دانشجویی نباید به تریبون جریان های سیاسی تبدیل شود

عارف: جنبش دانشجویی نباید به تریبون جریان های سیاسی تبدیل شود