مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 06:522014-12-19سياسي

کنفرانس بین المللی "استراتژی برند" برگزار می شود


اولین کنفرانس بین المللی «استراتژی برند» پنجم و ششم بهمن ماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی به عنوان مهم ترین رویداد علمی و تخصصی حوزه برند در کشور برگزار می شود.

- اولین کنفرانس بین المللی استراتژی برند پنجم و ششم بهمن ماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی به عنوان مهم ترین رویداد علمی و تخصصی حوزه برند در کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، معرفی تجارب ملی و بین المللی در حوزه تدوین استراتژی های برند و برندسازی ، ایجاد زمینه مشارکت و تعامل دانشگاه ها، سازمان ها و شرکت های حاکمیتی، دولتی و خصوصی و تشکل های حوزه برند و همچنین مشارکت و تعامل دانشگران، پژوهشگران، متخصصان و مدیران حوزه برند و برندسازی هدف اصلی برگزاری این کنفرانس است.

محمد آزادی دبیر علمی این کنفرانس با بیان اینکه موضوع برندسازی و نگاه علمی به این امر وابسته به یک رشته و طرز تفکر خاص نیست بلکه این موضوع در بعد کلی پیش نیاز تمام بسترهای وابسته به صنعت، اقتصاد و غیره است، افزود: یکی از مسایلی که در کشور شاهد آن هستیم این است که با مسایل مدیریتی، علمی نگاه نمی شود و این امر موجب می شود تا برندهای موجود در حوزه تبلیغات با مشکل مواجه شوند.

دبیر علمی اولین کنفرانس بین المللی استراتژی برند با تاکید بر اینکه گام اول در هر فعالیتی شناخت است خاطر نشان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس بین المللی "استراتژی برند" برگزار می شود

کنفرانس بین المللی "استراتژی برند" برگزار می شود