مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 06:122014-12-19ورزشي

میزان خراسان شمالی صدرنشین لیگ برتر جودو شد


رییس هیئت جودو و کوارش خراسان شمالی گفت: تیم میزان این استان در هفته نخست رقابت های لیگ برتر جودو کشور با کسب دو پیروزی قاطع در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، کوروش خسرویار پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد تیم جودو موسسه مالی و اعتباری میزان، نماینده خراسان شمالی در یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر جودو کشور، اظهار داشت: رقابت های هفته نخست یازدهمین دوره لیگ برتر جودو از بیست و ششم آذر در سالن شهید افراسیابی تهران آغاز شد که و در این هفته نماینده استان با تیم های هیئت جودوی نوشهر، هیئت جودو قزوین و نفت مسجد سلیمان دیدار داشت.

وی با اشاره به این که دو دیدار از سه دیدار برنامه ریزی شده میزان خراسان شمالی در این هفته برگزار شد، افزود: در دور نخست این رقابت ها موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی با نتیجه شش بر یک هیئت جودو نوشهر را از پیش رو برداشت.

خسرویار اضافه کرد: در دور دوم این مسابقات نماینده استان با حساب پنج بر دو هیئت جودو قزوین را از پیش رو برداشت اما در دور سوم بازی بین تیم موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی و نفت مسجد سلیمان به دلیل غیبت تیم مسجد سلیمان برگزار نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان خراسان شمالی صدرنشین لیگ برتر جودو شد

میزان خراسان شمالی صدرنشین لیگ برتر جودو شد