مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 06:022014-12-19سياسي

وزیر ارشاد: در حفظ و اعتبار تألیفات دانشگاهی اهتمام بیشتری صورت گیرد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تقویت پژوهش در دانشگاه پیام نور و اخذ برونداد مطلوب از آن یعنی تألیفات علمی و درسی و نشر آن در قالب کتاب های درسی دیجیتال و یا نشریات علمی، - اعلام همکاری کامل کرد و گفت: باید در حفظ و اعتبار تألیفات دانشگاهی اهتمام بیشتری صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی جنتی در مراسم رونمایی از 150 عنوان کتاب جدید و نکوداشت انتشار دو هزارمین عنوان کتاب در دانشگاه پیام نور با اعلام این مطلب گفت: اکنون که نرم افزارهای قدرتمند تحلیل محتوای تألیفات ترجمه و تولید علمی از کپی برداری وجود دارد، باید در حفظ و اعتبار تألیفات دانشگاهی اهتمام بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مناسب است در شرایطی که محدودیت منابع مالی وجود دارد، سازوکاری فراهم آید که در سطح کشور تحقیقات و تألیفات علمی و درسی در سامانه های هوشمند قرار گیرند تا از دوباره کاری و موازی کاری یا انجام کارهای ضعیف جلوگیری شود گفت: رییس جمهور، اساتید دانشگاه را جزو گروه های مرجع مردم می دانند.

بیاییم در تقویت این مرجعیت با تمرکز بر یادگیری و یاددادن علمی و تقویت فرهنگ اسلامی - ایرانی در دولت تدبیر و امید کوشا باشیم و در این زمینه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یاور دانشگاه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: در حفظ و اعتبار تألیفات دانشگاهی اهتمام بیشتری صورت گیرد

وزیر ارشاد: در حفظ و اعتبار تألیفات دانشگاهی اهتمام بیشتری صورت گیرد