مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 05:522014-12-19ورزشي

حق فجر پیروزی مقابل گیتی پسند بود/ داور تصمیمات عجیبی می گرفت


سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: حق فجر، پیروزی مقابل گیتی پسند بود زیرا این تیم را تحت فشار قرار داده و نزدیک به 6 موقعیت گلزنی در دیدار مقابل گیتی پسند داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی اصغر کلانتری عصر پنجشنبه پس از تساوی تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: این مسابقه دیدار بسیار خوبی به شمار می رفت و در این بازی حق ما کسب پیروزی بود.

وی افزود: تیم ما در مسابقه امروز مقابل گیتی پسند اصفهان نزدیک به 6 موقعیت گلزنی داشت اما نتوانست از موقعیت های خود استفاده کند و تنها به یک امتیاز مسابقه اکتفا کرد.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز با بیان اینکه پنالتی از دست رفته تیم فجر، به عدم کسب نتیجه در این بازی کمک کرد، ادامه داد: باید بگویم ما در بازی امروز بسیار خوب عمل کردیم زیرا هیچ تیمی نیست که در زمین تیم گیتی پسند، این تیم را به اندازه فجر سپاسی تحت فشار قرار دهد.

وی درباره اظهار نظر مسئولان گیتی پسند درباره پنالتی اعلام نشده به سود این تیم خاطرنشان کرد: باید بگویم که داور مسابقه امروز یکی از بهترین داوران لیگ دسته اول به شمار می رود اما در برخی صحنه ها تصمیمات عجیبی می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق فجر پیروزی مقابل گیتی پسند بود/ داور تصمیمات عجیبی می گرفت

حق فجر پیروزی مقابل گیتی پسند بود/ داور تصمیمات عجیبی می گرفت