مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 05:522014-12-19سياسي

دفترچه های بیمه باید حکم پول نقد داشته باشند


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: باید دفترچه های بیمه به جایگاهی برسند که حکم پول نقد را داشته باشند که موانع در این مسیر باید برداشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سید حسن قاضی زاده هاشمی، شامگاه پنج شنبه در دیدار با آیت الله موسوی اردبیلی در سخنانی اظهار داشت: بیمه ها امروز در کشور دارای مشکلاتی هستند که امیدواریم با همراهی دولت و مجلس شورای اسلامی این مشکلات برطرف شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر همه ایرانیان می توانند زیر پوشش بیمه قرار گیرند که خوشبختانه وعده ریاست جمهوری در این زمینه عملی شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: در حال حاضر مانعی برای بیمه کردن اقشار مختلف مردم وجود ندارد و اگر شخصی تاکنون تحت پوشش بیمه قرار نگرفته است خودش مراجعه و اقدام نکرده است.

وی تصریح کرد: باید دفترچه های بیمه به جایگاهی برسند که حکم پول نقد را داشته باشند که موانع در این مسیر باید برداشته شود.

اعتبارات درمانی برای جمعیت 9 میلیون نفری حاشیه شهر هاقاضی زاده هاشمی گفت: جمعیت 9 میلیون نفری که در حاشیه شهر ها زندگی می کردند اعتبارات خوبی برای امر بهداشت و درمان آنها صورت گرفته است و هم اکنون همه روستاهای کشور از خدمات طرح های درمانی از جمله واکسیناسیون نوزدان، تامین داروهای مختلف و نظام ارجاع استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفترچه های بیمه باید حکم پول نقد داشته باشند

دفترچه های بیمه باید حکم پول نقد داشته باشند