مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 05:322014-12-19اقتصادي

طراحی سبدی از نظام های بازنشستگی در دستور کار قرارگیرد


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مدیران سازمان بازنشستگی پیشنهاد کرد مطالعات علمی لازم برای طراحی سبدی از نظام های بازنشستگی را در دستور کار قرار دهند و شرایط لازم برای اجرای آن متناسب با شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه طراحی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس اجتماعی ایسنا، علی ربیعی در جلسه ای که با مدیر عامل و مدیران صندوق بازنشستگی کشوری داشت تاکید کرد: تفاوت دولت یازدهم با دولت های دیگر آن است که این دولت بر اساس استراتژی رفاهی حرکت می کند که بخشی از این رفاه ایجاد تحول در گروه های آسیب پذیر است.

وی یکی دیگر از مسائل رفاهی را که دولت پیگیری می کند ارایه خدمات بهتر به بازنشستگان عنوان و اضافه کرد: باید بیش از گذشته در خصوص بهبود وضعیت این قشر تلاش کنیم.

وزیر کار و رفاه اجتماعی اهتمام به ابعاد اجتماعی و فرهنگی بازنشستگان به ویژه خانواده های آنان را از سوی مدیران صندوق بازنشستگی مورد تاکید قرار داد و گفت: توجه به مسایل اجتماعی و فرهنگی نیازمند اعتبارات کلان نیست، بلکه نیازمند باز تعریف کارکردهای صندوق بازنشستگی کشوری در ابعاد اجتماعی و فرهنگی است.

وی افزود: کارکردهای صندوق بازنشستگی، اجتماعی است، چراکه صندوق ها مسئول تامین آرامش کارمندان هستند و برای این کارکرد اجتماعی کارکردهای اقتصادی تعریف شده است و باید در این دو حوزه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی سبدی از نظام های بازنشستگی در دستور کار قرارگیرد

طراحی سبدی از نظام های بازنشستگی در دستور کار قرارگیرد